
Kilka słów o firmie
Maja ciekawe podejście do budowania Customer Experience, a zarażając nim, pomagają firmom poprawiać doświadczenia klientów na całej ścieżce kontaktu z produktem, marką czy usługą – w efekcie, zwiększać zyski.
Relacje z firmami są jak relacje z ludźmi.To właściwie są relacje z ludźmi.
Są wyznawcami teorii, że ludzie robią biznes z tymi, których lubią. Wybierają firmy i marki, których ludzką twarz lubią. A jak jest z sympatią do ludzkiej twarzy Twojej firmy?
Chętnie to dla Ciebie sprawdzimy! W końcu firmy nie są takie, jakie wydaje im się, że są, ale takie, jakimi widzą je klienci. Będziemy dla Ciebie wsparciem w organizacji narzędzi do nieustającego słuchania głosu klientów i wdrażaniu zmian, które przyniosą podniesienie poziomu Customer Experience.
Pomagamy firmom poprawiać doświadczenia klientów na całej ścieżce kontaktu z produktem, marką czy usługą – w efekcie, zwiększać zyski.
Podobne przesłanie towarzyszy wielu firmom z naszej branży. Można więc przyjąć, że bardziej wyjątkowe od tego, do czego zmierzamy jest to, jak to robimy i jaką mamy filozofię dotyczącą budowania Customer Experience.
Do realizacji naszej wizji budowania Customer Experience wykorzystujemy popularne na rynku metody badawcze, ale także autorskie narzędzia i metody analizy pozyskiwanych informacji.
Dobieramy je do każdego projektu, by prowadzone działania były jak najbardziej efektywne dla Twojej organizacji.
Do realizacji naszej wizji budowania Customer Experience wykorzystujemy popularne na rynku metody badawcze, ale także autorskie narzędzia i metody analizy pozyskiwanych informacji. Dobieramy je do każdego projektu, by prowadzone działania były jak najbardziej efektywne dla Twojej organizacji.
Przykładowe projekty mogą być ukierunkowane na:
-diagnozę źródeł satysfakcji klientów;
-podnoszenie poziomu jakości obsługi klienta w punktach sprzedaży, przez telefon czy e-mail<br>podnoszenie poziomu satysfakcji klientów, skłonności do polecenia;
-podniesienie sprawności pracowników sklepów w zakresie wykorzystywania narzędzi sprzedażowych;
-poprawę jakości doświadczeń na całej mapie podróży klienta;
-powiązanie poziomu satysfakcji klientów z poziomem satysfakcji pracowników ustalenie ścieżek, jakimi najczęściej poruszają się klienci sklepu oraz zdefiniowanie czynników, które o nich decydują.
Zbieramy dane:
-realizujemy badania metodą tajemniczego klienta, audyty eksperckie, badania ankietowe, ankiety online i telefoniczne;
-zadajemy klientom pytania wykorzystując ekrany dotykowe instalowane w punktach sprzedaży (Rate-it-Quick);
-monitorujemy ruch klientów w placówkach handlowych, obserwujemy m.in. którędy chodzą i jak często wracają.
Analizujemy, raportujemy i tworzymy rekomendacje:
- dane pozyskiwane w ramach projektów badawczych zbieramy za pomocą autorskiego systemu online. Jest to niezwykle wygodne narzędzie wspierające proces analizy i wnioskowanie. Przyjazna prezentacja danych liczbowych rzadko już dziś zaskakuje. Nasz system potrafi jednak więcej – ułatwi Ci pracę z informacjami zawartymi w długich wypowiedziach klientów;
- dostarczamy Klientom zestawy rekomendacji, budujemy i wdrażamy standardy obsługi klienta. Szkolimy pracowników w zakresie budowania Customer Experience.
Nasze narzędzia:
1.Badania marketingowe:
Projektujemy i realizujemy badania, które ściśle odpowiadają temu, co i po co chcesz sprawdzić - od obsługi i satysfakcji po ekspozycje produktów;
2. System raportowy online:
Intuicyjny, funkcjonalny system do prezentacji i analizy danych. Rozbudowana funkcjonalność i możliwość adaptacji do indywidualnych potrzeb.
3. Indoor Tracking:
Wyciągaj wnioski z monitorowania ruchu klientów przez lokalizowanie telefonów komórkowych z wykorzystaniem WiFi.
4.PeekQuick:
Zautomatyzowana platforma dla biznesu do zbierania informacji z rynku, dane w systemie raportowym dostępne nawet w 24h!
5.Rate-it-Quick:
Czy Twoi klienci są zadowoleni z doradztwa w dziale z drobnym AGD? Dowiesz się zbierając ich spontaniczne opinie wyklikiwane na ekranie tabletu z naszą aplikacją.
6.Dedykowane rozwiązania IT:
Specjalizujemy się w projektowaniu, programowaniu i wdrażaniu aplikacji mobilnych oraz systemów wspierających procesy biznesowe.