icon Wspieramy polskich przedsiębiorców!

Badanie "Trendy marketingowe wśród producentów materiałów budowlanych"

Polski Klaster Budowlany zaprasza Państwa do pierwszego ogólnopolskiego badania na temat marketingu producentów materiałów budowlanych na rynku B2B. Badanie nosi tytuł “Trendy marketingowe wśród producentów materiałów budowlanych” i jego celem jest określenie podejścia do działań marketingowych oraz preferencji w zakresie wykorzystania kanałów i narzędzi komunikacji. Kwestionariusz skierowany jest do pracowników i właścicieli firm produkujących materiały budowlane i zawiera 18 pytań. Zostały one skonstruowane tak, aby jak najlepiej sprecyzować skuteczność działań, jakie podejmuje przedsiębiorstwo do zrealizowania celów marketingowych, a także nie zająć Państwu zbyt wiele czasu.

W ramach podziękowania za udział w ankiecie, otrzymają Państwo raport na tydzień przed jego oficjalną publikacją. Wystarczy, że po wypełnieniu kwestionariusza podacie Państwo adres e-mail, na który raport ma zostać wysłany.

Z góry dziękujemy za Państwa zaangażowanie i wzięcie udziału w badaniu.

 

Link do ankiety: 

https://bimally.pl/trendy-marketingowe-wsrod-producentow-materialow-budowlanych/

 

Autorzy badania:

BIM ALLY Sp. z o.o.

Wydział Inżynierii Zarządzania Politechniki Białostockiej

 

Partnerzy badania:

Polski Klaster Budowlany,

Wydział Budownictwa i Ochrony Środowiska Politechniki Białostockiej,

Związek Pracodawców Producentów Materiałów Dla Budownictwa,

Stowarzyszenie Producentów Silikatów Białe Murowanie,

Krajowe Zrzeszenie Producentów Materiałów Budowlanych CERBUD,

Stowarzyszenie Producentów Betonów

 

Partnerzy medialni:

Builder

Rynek Instalacyjny

Izolacje.com.pl